O tom, jaké jsme mámy, rozhodujeme jen my!
Každý den si vybíráme...

...jaké mámy budeme pro své děti

 Jestli budeme křičet, jestli se budeme rozčilovat a trestat. 

A nebo jestli se na mikrovteřinu zastavíme, nadechneme a řekneme si: "chci to SKUTEČNĚ takhle?" 

Pomůže nám to? 

Vyřeší to něco? 

...jak laskavé budeme samy k sobě

Jestli skutečně potřebujeme všechno stihnout. 

Všechno uklidit, vyprat a zařídit. 

Věnujeme pozornost svému tělu, když nám dává signály, ať zpomalíme, nebo jedeme nadoraz? 

Dokážeme se pochválit a odměnit? 

Nenechte se vláčet mateřstvím

a převezměte zodpovědnost za to, jak se v něm cítíte. 

Být spokojenou mámou je volba - a je jen vaše!

Proto jsem pro vás připravila 5 relaxací, které jsou stvořené tak, aby:

 - vám pomohly zbavit se napětí z náročného dne;

  - zatočily s frustrací z každodenního maratonu;

 - dodaly vám sebevědomí, že jste dobrá máma; a

 - nabily vás pozitivní energií

Stačí vám zhruba 10 minut, takže to stihnete klidně několikrát týdně ;) 

Kápézetka pro klidnou mámu

1. Večerní relaxace pro unavenou mámu

2. Výstup na horu Radosti

3. Pětiminutovka před výbuchem

4. Relaxace po náročném dni

5. Relaxace pro posílení sebelásky

A k tomu jako bonus: 

* relaxační hudba

*afirmační karty pro spokojenou mámu

Děkuji za relaxaci. Tvůj klidný hlas mi pomohl zastavit se. Po poslechu meditace se cítím lehčeji, klidněji a jako matka sebevědoměji. Jsem ráda, že jsem mohla strávit čas sama se sebou a napojit se na sebe a své prožívání. Podařilo se mi pustit nepovedené situace s dětmi a začít s čistým štítem. Doporučuju hlavně, když máte doma více malých dětí a mezi nimi kojence.
Denisa Šimlovámáma dvou divoženek, píše blog nakupujemespolecne.cz

Jste sama sobě prioritou? 

Je vám v roli mámy dobře?  

Já se cítím být dobrou mámou, ale neustále na tom pracuju. A vím, že jakmile nejsem v rovnováze a mám tendenci křičet, musím se obrátit do sebe a najít svůj vnitřní klid. 

Díky tomu, jak jsem si navykla na práci s dechem, vědomým uvolněním a využívám afirmace a vizualizace, vím, že právě nim se dokážu velmi rychle ukotvit v tom, jak to chci mít a nepokračovat ve starých vzorcích. 

Naučte se s tím pracovat i vy - pomocí řízených relaxací a vizualizací. 

V životě každé mámy jsou dny nebo okamžiky, které by chtěla prožít jinak nebo lépe. Tato relaxace mi pomáhá naladit mé myšlení na pozitivní vlnu, uvědomit si, že pro své dítě jsem ta nejlepší máma i to, že já sama jsem tou nejdůležitější osobou. Oddychová relaxace, díky které se každá máma může alespoň na pár minut věnovat jen sama sobě.
Lucie NastajBrand manager, maminka dvou chlapečků

Kontakt

Pokud máte nějaké otázky, napište mi na sarka@klidnamama.cz